טיול למצרים – פרטים מנהליים
רישום, תאריך גביה , דמי קדימה ואפשרויות תשלום
ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח ל "מרכז קדם לטיולים" במייל kedemgy@gmail.com או בפקס ( 03-6516064) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.
עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 300 $ לאדם, המהווה חלק ממחיר הטיול הסופי. יתרת הסכום תשולם עד 3 תשלומים (לפי מועד ההרשמה), או בתשלום אחד בהעברה בנקאית לא יאוחר מ 30 יום לפני היציאה לטיול. 50 $ מתוך דמי הקדימה, הם דמי הרשמה שאינם מוחזרים, אלא במקרה של ביטול הטיול ע"י החברה, או סירוב ויזה ע"י שגרירות מצרים.
(תנאי הביטול בהמשך הם ההסכם בין המטיילים לחברה, ללא קשר לגובה המקדמה המשולמת עם קבלת טופס הרישום).
אופן ותנאי תשלום ע"י בריזה
התשלום יתבצע עפ"י הרשום בטופס הרישום, שנשלח אליכם בעקבות פנייתכם להרשמה לטיול. בטופס יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:
1.באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית. יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס
.2.בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.
הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחויב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית.
קבלות: חברת 'בריזה' מתנהלת בתוך 'קבוצת מונה טורס' והקבלות יישאו את שם חברת האם קבלה ממוחשבת תישלח אליכם במייל או בדואר.
שים לב – ויזה למצרים
יש להמציא דרכון בר תוקף, לפחות 6 חודשים ממועד הטיול. יש לצרף 4 תמונות פספורט זהות. חובה דף ריק בדרכון לחותמת עבור הויזה. חשוב ביותר – יש להעביר את הדרכון והתמונות ל"מרכז קדם לטיולים", או למרכז ההזמנות של חב' "בריזה" מיד כשתתבקשו. תהליך הוצאת הויזה לוקח חודש ימים הדרכון יופקד בשגרירות מצרים ע"י בריזה ויוחזר באותו יום ל"בריזה", יש תהליך המתנה להודעת השגרירות על הגשה סופית, בה נשאר הדרכון יממה בלבד בשגרירות מצרים. אם המטייל זקוק לדרכון בתוך תקופת ההמתנה, יקבל את דרכונו חזרה ויפקידו שנית. אין ודאות לקבלת ויזה, עד חזרת הדרכון. יש גם מקרי סירוב בלתי צפויים מראש. הערה חשובה: במקרה של סירוב לאשר ויזה מכל סיבה שהיא, יוחזר הכסף למטייל.
ביטוח ביטול נסיעה – טלפון אחד יכול לחסוך לך המון כסף !!!
ביטוח המכסה ביטול נסיעה הוא ביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שבוצעה הרשמה ולא לחכות עד הרגע האחרון. אפשר לרכוש ביטוח בריאות באמצעות "בריזה", התקף מיום רכישת הפוליסה (אפילו חצי שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. בכל מקרה, מחיר הביטוח מחושב על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח.
לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח. כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח בכל מקרה בו מגיעים לכלל תביעה – יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון המופיע בפוליסה שבידיכם.
אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! אחרת הנך חשוף לדמי ביטול ללא הגנה !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדי "בריזה".
דמי ביטול
עד 60 ימי עבודה לפני היציאה יש לשלם 50 $ דמי טיפול שאינם מוחזרים) בתנאי שיציאת הטיול ודאית)
מ- 59 ימי עבודה ועד 31 ימי עבודה , לפני היציאה – דמי ביטול בסך $ 300
מ- 30 ימי עבודה ועד 15 ימי עבודה, לפני היציאה – דמי ביטול בסך 700 $
מ- 14 ימי עבודה ועד 8 ימי עבודה, לפני היציאה – דמי ביטול בסך $ 1300
מ- 7 ימי עבודה ועד 3 ימי עבודה, לפני היציאה – דמי ביטול בסך$ 1650
מ- 48 שעות לפני היציאה – דמי הביטול יהיו מחיר הטיול המלא פחות $ 150.
* מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)
הבהרות לגבי ביטולים
כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול, אינו כולל הוצאות שכבר נעשו בגין הטיול (כגון ויזה ותשלומים לא חוזרים אחרים.) ההחזר יעשה בערכי המט"ח ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול).
** ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס ל "מרכז קדם לטיולים" מספר 03-6516064 או מייל
ל kedemgy@gmail.com המאשר את ביטול הטיול . מועד הביטול ייחשב מיום מסירת ההודעה. מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!
מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון
כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.
מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה
אין אפשרות לבחור מראש. מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כרטוס קבוצתי, שלא כבכרטוס אינדיבידואלי,בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה . על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….
יש שני דברים שאפשר לעשות להימנע מפיצול זוגות בישיבה וכד'::
1.להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט, אם יש אפשרות כזו בחברת התעופה, בדרך כלל החל מ-24 שעות לפני הטיסה.
2. הושבה מוקדמת מ- 24 שעות לפני ההמראה כרוכה ברוב המקרים בתוספת תשלום. התוספת משתנה מחברת תעופה אחת לשנייה, בכל מקרה בריזה אינה מממנת הושבה כזו !!!
3. בזמן קבלת כרטיס העלייה למטוס לוודא בדסק עצמו שקבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!
פיצול מהקבוצה: ברוב המקרים, פיצול מטיסות הקבוצה כרוך בתוספת תשלום (divide).
הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה
אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.
ציוות חדרים לטיול – חדר למטייל בודד
למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף יינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת "פרטנר" לחדר הזוגי. לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי . אין לבריזה כל התחייבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.
חיסונים על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה ללשכות הבריאות המספר הכלל ארצי: *5400
לתשומת לבכם
- בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
- למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
- הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ויוחלט לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה