יפן
רוצה להרשם לטיול " טיול מאורגן ביפן – ארץ השמש העולה, בצבעי השלכת":

 טיול מאורגן ביפן – ארץ השמש העולה, בצבעי השלכת

(14/15 ימים, 12 לילות), במסלול מקיף הכולל את האלפים היפנים
11/11/24 – 25/11/24

עם מרכז קדם לטיולים, בביצוע של חב' דרכים טרוול

טיול מאורגן ביפן בעונת הסתיו הצבעונית. נבקר באתרים מרהיבים, בערים מודרניות, באזורי הכפר ובנופים ייחודיים של יפן, ונערוך הכרות עם התרבות המקומית הייחודית וההיסטוריה העשירה של המדינה המרתקת הזאת. בסתיו נערכות חגיגות רבות בגנים ובמקדשים!

יפן
גנים בקיוטו

יפן – פרוש השם "מקור השמש" 日本, ביפנית: ניהוֹן ומכונה גם "ארץ השמש העולה". יפן הינה ארכיפלג איים געשי בצפון האוקיינוס השקט ממזרח לחופי סין, ולמרות היותה מדינה בינונית בגדלה, היא שישית בעולם מבחינה תעשייתית, ושלישית מבחינת עוצמתה הכלכלית.
ניתוקה של יפן מהיבשת, אפשרה ליפנים לבנות את זהותם הלאומית והתרבותית – בנפרד מזו של אסיה. לעתים נפתחה יפן אל העולם וספגה השפעות תרבויות מערביות, אך פעמים רבות הסתגרה בתרבותה בבידוד מוחלט. כך הפכה יפן לאומה בעלת צביון משלה – שילוב של השפעות תרבותיות זרות וקידמה, ובה בעת שומרת בקנאות על מסורתה.
גם הטבע והנופים ייחודיים: תופעות וולקניות וכן אדריכלות הבנויה להתמודדות עם רעידות אדמה. בסתיו צבועה יפן בשלל צבעי שלכת, מגוונים ומרהיבים במיוחד!

תוכנית הטיול

יום 1 (יום שני 11/11/24) – תל אביב – טוקיו
נצא בטיסה מת"א (דרך יעד ביניים) לטוקיו –  בירת יפן.
יום 2 – נחיתה בטוקיו

מופע ביפן

עם הנחיתה נסייר במקדש מייג'י (Meiji Shrine), מקדש שינטו המוקדש לקיסר מייג'י, אשר שם קץ לשלטון הפיאודלי ביפן ב-1,867 ופתח צוהר למערב ואל המודרניזציה. נטייל בפארק הַרַאג'וּקוּ(Harajuku), שם מתכנסים צעירי טוקיו בלבוש מודרני ייחודי. נעלה אל רובע שינג'וקו הססגוני והתוסס לתצפית מרהיבה על כל פרברי טוקיו. נבקר ברובע שִיבּוּיָה (Shibuya) האופנתי המוכר מהסרט "אבודים בטוקיו" ונתרשם מאורות הניאון המעטרות את הכיכר .ארוחת ערב, לינה בטוקיו.

טוקיו – "הבירה המזרחית", מהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של המדינה. ממוקמת בחופו המזרחי של האי הונשו שהוא האי הראשי של יפן. טוקיו בירת יפן משנת 1,868 ומקום מושבו של הקיסר. עיר רבת ניגודים, תוססת ומתקדמת, לצד מסורת נוקשה וקפדנית. גורדי שחקים מפוארים לצד רחובות עתיקים, עיר של כבישים סואנים ותחבורה מתקדמת לצד פארקים ירוקים וגנים מעוצבים.

יום 3 – רכבת מהירה להירושימה
לאחר ארוחת בוקר, נצא בנסיעה ברכבת ה"בולט" המהירה אל הירושימה. עם ההגעה נשוט לאי מיאג'ימה Miyajima. אי מקודש הידוע בשער הכניסה – טורי (Torii), ועליו נמצא ה"מקדש הצף" (TsukushimaJinja). בתקופה העתיקה הכניסה למקדש הייתה דרך שער זה. חלק מהמקדש בנוי על כלונסאות בתוך המים ואפשר לראות בו את ההבדלים הבולטים בין הגאות והשפל. האי נחשב כ"אחד משלושת המקומות עם הנוף היפה ביותר ביפן". נשוב אל העיר לביקור במוזיאון ופארק השלום. ארוחת ערב ולינה בהירושימה.

יום 4 – הירושימה – קורשיקי – אוקאימה
לאחר ארוחת הבוקר נסיים את סיורנו בהירושימה. נבקר בגן שוקייאן היפיפה, שפירושו גן הנוף המכווץ Shukkien Garden)). לאחר מכן, ניסע מזרחה לעיר קורשיקי, המרושתת תעלות מים. שימרה צביון מסורתי ובמקביל אפשר לראות בה את השינויים שחלו במאה ה- 19, כאשר התעשייה חדרה ויפן הפכה למדינה מתועשת. נסייר שם במרכז העתיק ולאחר הסיור נמשיך בנסיעה לכיוון אוקאימה. ארוחת ערב ולינה באוקאימה.  

יום 5 – אוקיאמה – גשר אקשי – נארה – קיוטו

יפן
מקהלת 'בית שלום' יפן

לאחר ארוחת הבקר, נתנסה במדיטציה במנזר זן ובטקס תה באחד מהמנזרים הבודהיסטיים באזור. נגיע לתצפית ממרכז המבקרים על גשר אקאשי. גשר תלוי הארוך בעולם. מגיע לאורך
של 3,911 מ'. בנייתו הייתה מבצע הנדסי מאתגר ומרשים. נמשיך לנארה (Nara) שנבנתה במאה השמינית ושימשה כבירה פחות ממאה שנים. נותרו בה מקדשים רבים ופארק גדול ויפה, על רקע הרים וגנים שאיילים משוטטים בו בחופשיות. נבקר במקדש טודייגי (Todaiji) מקדש בודהיסטי, מהמרשימים במקדשים היפנים. מבנה העץ הגדול בעולם, ובו פסל בודהא ענק מברונזה, שגובהו 16 מטרים – אחד מפלאי העולם הבודהיסטי העתיק. נבקר גם בגן האיילות, המקיף את המקדשים ובו משוטטות איילות.
ניסע אל הבירה העתיקה – קיוטו. נתחיל את ביקורנו במקדש היאן, אשר נבנה בסגנון של ארמון סיני מסורתי ובו  גן יפהפה עם מבנה עץ הבנוי על המים. בערב נצא להופעה ב"בית שלום" – יפנים אוהבי ישראל. מקהלת השחר של 'בית שלום יפן' היא מקהלה נוצרית יפנית המונה כ-200 חברים. שרה שירים יפניים ועבריים. מטפחת הבנה וסובלנות בין שני העמים, ומקדמת את השלום והידידות בין יפן לישראל. ארוחת צהריים ולינה בקיוטו.

קיוטו בירתה העתיקה של יפן. בעיר מאות גנים יפנים, לא פחות מ-1,600 מקדשים בודהיסטים וכ-400 מקדשי שינטו בבנייה יפנית מסורתית. שימשה כבירתה של יפן מעל 1,000 שנים (794 – 1686). קיוטו, על אלפי מקדשיה, משמשת עד היום מרכז תרבות מסורתית יפנית ומרכז הפילוסופיה והאומנות של יפן.

יום 6 – קיוטו הבירה העתיקה

יפן
פגודת הזהב

לאחר ארוחת הבקר, נצא לביקור במקדש קינקהקוגי (Kinkaku Ji), הנקרא גם מקדש פבליון הזהב. המקדש בנוי על שפת אגם קטן, מצופה כולו זהב ובולט על רקע ההרים הירוקים סביב. מוגדר כנכס עולמי ע"י אונסקו. נבקר גם במקדש ריואנג'י(Ryoanji)  המפורסם בזכות גן האבנים שבו (Stone Garden).  דוגמא מצוינת לעיצוב גן "יבש", שבו מגולמת כל תורת הזן . נמשיך לטירת ניג'ו (Nijo) מקום מושבו של השוגון, גם הוא מוגדר כנכס עולמי. נשוטט ברחובות העיר העתיקה, נבקר בשוק האוכל של נישיקי (Nishki) והמדרחוב הססגוני שבקרבתו. בערב נבקר ברובע גיון (Gion). רובע הגיישות (המארחות המסורתיות), המפורסם בכל יפן ושומר על אופיו ועל מסורתו העתיקה. ארוחת ערב ולינה בקיוטו.

יום 7 – קיוטו – קנאזאווה
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לכיוון האלפים היפנים. נגיע לקאנזאווה שהיתה כפר קטן שהחל להתפתח במאה ה-16. נשלט במשך 300 שנים על ידי משפחה גדולה, השניה בגודלה ביפן. השלטון השכיל לשמור על העיר ממלחמות ואף נתן דחיפה עצומה לפיתוח חיי האומנות שפרחו בעיר, בשעה שבאזורים אחרים השחיזו חרבות ורקמו מזימות. נתחיל בביקור בשוק הדגים של קנזאווה – Omicho Market בו מוצג לראווה מגוון מאכלי ים ייחודיים לקנזאווה. נשוטט ונתרשם מהמגוון, ניקיון והאסטטיקה וכל אחד יוכל להתנסות במטעמים…. נמשיך את ביקורנו בגן קנרוקואן (Kenrokuen Park), אחד משלושת הגנים היפים ביותר ביפן והוא לבדו מצדיק ביקור בקאנזאווה. נמשיך לשוטט ברחובות העיר העתיקה של קאנאזוואה וברובע הסמוראים העתיק. ארוחת ערב ולינה באזור קנאזוואה.

יום 8 – קנאזאווה – שירקאווה-גו- טקאיאמה

מקדש ביפן

לאחר ארוחת הבוקר נשלים את סיורנו בקנאזאווה ונצא לכפר שירקאווה-גוֹ (Shirakawa-gō). כפר יפני מסורתי, גם הוא בנוי כולו עץ וקש. נבקר במוזיאון הפתוח בו תצוגה של בתי איכרים שנבנו בצורה ייחודית המתאימה לאקלים במקום. סגנון ייחודי זה "גאשו זוקורי", מאפיין את האזורים החשופים לכמויות שלגים משמעותיות בתקופת החורף ומגן על הבתים מפני קריסה. הכפר הציורי מוכר כאתר מורשת עולמית של אונסקו. לאחר הביקור נמשיך בנסיעה לעיר העתיקה הקסומה טַקַאיאמַה (Takayama)  הנמצאת בלב האלפים היפנים… בהגיענו, נצא לסיור בין הסמטאות הציוריות של הכפר אשר רחובותיו ובתי העץ והקש שבו השתמרו היטב כמו לפני מאות שנים. נבקר גם  במוזיאון ה"מרכבות" ((Yatai Kaikan שם מאוחסנות העגלות המקושטות והמרהיבות בהן משתמשים פעמיים בשנה, באביב ובסתיו בפסטיבל טקאיאמה הגדול. ארוחת ערב ולינה בטקאיאמה.

יום 9 – מצומוטו – צומגו ומגומה

יפן
מצמוטו – טירת הכתר

לאחר התארגנות וארוחת בוקר, נצא בנסיעת הרים מרהיבה מזרחה לעבר מחוז נגנו. נתחיל  בעיירה מצומוטו הידועה בזכות טירת הכתר – טירת מֵצוּמוֹטוֹ Matsumoto)). הטירה מוקפת גנים יפים. נמשיך מזרחה לעבר צומאגו (Tsumago) שם נצא למסלול הליכה בין הכפרים. נלך בחלק מדרך עתיקה ומקסימה שעדיין השתמרה. בכפרים נדמה שהזמן עמד מלכת. נראה את אורח חיי המקומיים, בתים מסורתיים ובתי מלאכה רבים. ארוחת ערב ולינה במצומוטו.

יום 10 –  אגמי הפוג'י – מוזיאון הקימונו – הכפר אושינו הקאי
לאחר התארגנות וארוחת בוקר, נעזוב את מצומוטו וניסע לעבר האגמים שלמרגלות הר הפוג'ינערוך תצפית על ההר מאגם קווגוצ'י היפה מבין האגמים. נמשיך לביקור במוזיאון הקימונו של האמן הנודע Ichiko Kubota. נמשיך לעבר הכפר אושינו הקאי הידוע בזכות המעיינות הצלולים שבעבר הזינו אגם נוסף. בערב נטבול במרחצאות המים החמים (Onsen) באזור. ארוחת ערב ולינה מסורתית באזור.

 

יפן
הר פוג'י

יום 11 – הר פוג'י – האקונה
לאחר ארוחת הבקר, נצא לסיור בעיר האקוֹנֵה (Hakone) עיירת נופש השוכנת על גדות אגם אָשי (Ashi Lake) ולמרגלות הר הגעש המפורסם והקדוש, סמלה הבלתי מעורער של יפן, הר פוג'י. האקונה, השוכנת באזור געשי, מפורסמת במעיינות הגופרית והמינרלים שבה ומהווה את אחד מאתרי התיירות הידועים בעולם. נשוט באגם, נעלה ברכבל לתצפית על תופעת הבוץ המעבע בעמק אוואקודני (Owakudani). נערוך ביקור במוזיאון הפתוח של העיר ובו אוסף נדיר של פיסול מודרני ובינלאומי. משלב את יפי האומנות ביפי הטבע מסביב. נחשב לאחד המוזיאונים הטובים בעולם. לקראת ערב נשוב לטוקיו. נבקר ברובע גינזה (Ginza), אזור קניות מהיוקרתיים, המהודרים והמשובחים ביותר בעולם, נטייל ככל שהזמן יותיר לנו. ארוחת ערב ולינה בטוקיו.

יום 12 – טוקיו
לאחר ארוחת הבקר, נתחיל את יומנו בביקור בשוק האוכל המפורסם של טוקיו (Tsukiji Market). משם נמשיך לביקור במקדש אשר ברובע אַסַאקסָה (Asakusa Kannon Temple) שהוקם בשנת 628 ע"י שלושה דייגים שמצאו ברשותם את פסל האלה Kannon, אלת הרחמים הבודהיסטית. בחצר המקדש נמצאת קערת קטורת אשר ע"פ האמונה הבודהיסטית, יש בכוחה לרפא מחלות. המקומיים מאמינים שאם בתנועת ידיהם יסיטו את העשן לעבר האיבר הפגוע, תעלם המחלה. נמשיך לביקור ברובע ובפארק אואנו.(Ueno). נבקר גם במוזיאון הלאומי של טוקיו, מוזיאון לאומנות הגדול והוותיק ביפן. מכיל למעלה מ-100,000 פריטים, בתחום ארכאולוגיה, אומנותאמנות מיפן ומרחבי המזרח הרחוק. ארוחת ערב ולינה בטוקיו.

יום 13 – ניקו – טוקיו
לאחר ארוחת הבקר, נצא בנסיעה לעיירה היפה ניקו, השוכנת כ-140 ק"מ צפונית לטוקיו. ניקו הציורית שוכנת בן הרים, יערות ואגמים. ניקו שופעת במקדשים מרהיבים, בתי תפילה וקבורה מעוצבים בפאר, גגות משופעים מזהב, עמודים מרשימים המעוטרים בדרקונים ופרחים.
נתחיל את ביקורנו במקדש טוֹשוֹגוּ ((Toshogu Shrine), אחד המקדשים המפוארים והיפים ביותר ביפן. כאן קבור טוקוגאווה איאסו השוגון הראשון לשושלת טוֹקוּגַאוַוה שאיחד במאה ה-17 את יפן, לאחר שנים ארוכות של מלחמות פנימיות והביא את המדינה לשגשוג והתפתחות, מקדש זה הוכרז ע"י ארגון אונסקו כאתר מורשת עולמית. משם נפנה לאגם קטן ויפה המוקף הרים, אגם צ'וזנג'י ((Lake Chuzenji, אשר חופיו עשירים וצבועים בשלל צבעי שלכת. לאחר הביקור באגם נמשיך למפלי קגון Kegon Falls)) אשר מימיהם נופלים מגובה של כ-100 מ' ומקורם באגם צ'וזנג'י . בערב נשוב לטוקיו. ארוחת ערב ולינה בטוקיו.

 

יום 14 – טוקיו – המראה לתל אביב
בהתאם לשעת ההמראה נסיים את סיורנו בטוקיו ניפרד מיפן בברכת סיוֹנָרָה (להתראות…), נצא אל שדה התעופה ונעלה לטיסה חזרה לישראל (דרך יעד ביניים).

 יום 15 (יום שני 25/11/24)– נחיתה בתל אביב
בהתאם לשעת הנחיתה הגעה לתל אביב

* סדר המסלול והביקור באתרים עשוי להשתנות בשל זמני טיסות, זמינות בתי מלון ואילוצים אחרים.

מחיר הטיול לנוסע בחדר זוגי (מבוסס על 25 נוסעים )   6179 $ דולר ארה"ב.
* תוספת לאדם בחדר יחיד: 949 $ דולר ארה"ב.

המחיר כולל:
* טיסות בינלאומיות.
* מיסי נמל, תוספת דלק והיטל בטחון (נכון יוני 2024).
* מלונות מדרגת תיירות טובה / ראשונה; לילה אחד בחדרים יפניים טיפוסיים.
* חצי פנסיון.
* צ'ופרים ופינוקים לאורך הטיול.
* מדריך ישראלי מנוסה מצוות "דרכים".
* כניסות לאתרים כמפורט בתוכנית.
* מערכת אזניות שמע לכל מטייל
* מדריכים מקומיים באתרים/ימי סיור מלאים כמצוין בתוכנית הטיול.
* תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג, נסיעות ברכבות מהירות, שיט וכו'.
* טיפים לנותני השירותים בחו"ל.
* דמי רישום ע"ס 350 $.

המחיר אינו כולל:
* ביטוח נוסעים
* ארוחות נוספות.
* שתייה בארוחות.
* הוצאות ושירותים אישיים.
* טיפ למדריך הישראלי (נהוג לתת כ 5 $ לאדם ליום טיול)
* כל מה שאינו כלול בתוכנית ובמחיר הטיול.

תאריך : 11בנובמבר – 25 נובמבר 2024
בהתאם להזמנת טיסות
לוח טיסות – סוויס אייר:
11 נובמבר ת"א – ציריך 05:20 – 08:40
11 נובמבר ציריך – טוקיו 13:00 – 10:00 (12 נובמבר)

24 נובמבר טוקיו – ציריך 12:10 – 18:30
24 נובמבר ציריך – ת"א 22:45 – 03:35 (25 בנובמבר)

תנאי הרשמה וביטול:
דמי הרשמה: ההרשמה באמצעות טופס הרשמה בצירוף צילום דרכון עדכני ובתשלום דמי רישום בסך 350 $ שלא יוחזרו ושיועברו לנותני שירותים בחו"ל על מנת להבטיח את מקומכם בטיול. יתרת התשלום תוסדר לא יאוחר מחודשיים לפני מועד יציאת הטיול – תינתן אפשרות לשלושה תשלומים חודשיים שווים (החל מחודשיים לפני היציאה). ניתן לשלם בכרטיסי אשראי, במזומן (בהתאם לחוק המזומן), העברות בנקאיות, המחאות ללא ריבית.

תנאי ביטול: הרשמה באמצעות טופס הרשמה ובתשלום דמי רישום ע"ס 350 $ שלא יוחזרו.
מ 31-60 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 20% מעלות הטיול
מ 15-30 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 50% מעלות הטיול,
מ 7-14 ימים
לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 90% מעלות הטיול,
מ 6 ימים לפני תאריך היציאה ועד למועד היציאה יחויב סכום של 100% מעלות הטיול.

חשוב לציין: במקרים בהם נרכוש שירותי תיירות לרבות כרטיסי טיסה זמן רב לפני מועד היציאה, אנו שומרים את הזכות, להתאים ואף להקדים את מועדי התשלומים כך שיכסו את השירותים שיירכשו. מומלץ: כבר בעת ההרשמה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפשרות לכיסוי דמי הביטול (ע"פ תנאי הפוליסה).

הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.

שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים.

 הערות חשובות:
* תוספת לאדם בחדר יחיד: 949 $ דולר ארה"ב.
* בין 20-24 מטיילים תוספת 189 $ לאדם.
* במקרה של שינוי גדול בשער היין יתכן שמחיר הטיול יעודכן בהתאם.
* יתכן כי סדר הביקורים והסיורים ישתנה בהתאם לאילוצי הקורונה.
* התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.
* המחיר אינו כולל כל מס ו/או היטל שיוטלו עד למועד היציאה לטיול.
* מחיר הטיול נכון למחירי הטיסות ושירותי הקרקע הידועים בחודש יוני 2024,
* יתכן ויהיה שינוי במחיר הטיול בעקבות עלית/ ירידת מחירים ושינויי שער דולר/ מטבע מקומי.
* בשל שינויים דחופים בלוח זמני הטיסות וחברות התעופה ייתכנו שינויים בסדר התוכנית ולעיתים אף ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום
וזאת אף לאחר היציאה מהארץ בייחוד בטיולים עם זמן שהייה ארוך מחוץ לארץ.
* במקרה של טיסות אל על, לופטהנזה, איירפרנס, אירופלוט, לוט, קוריאן הנחיתה חזרה בארץ עשויה להיות בלילה שבין היום ה-14 ליום ה- 15 לטיול.
* יש להדגיש, להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינויו/או מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת "דרכים TRAVEL" והאחריות כולה תהיה על חברות התעופה במקרה זה וכי" דרכים" תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.
* על הנוסעים להצטייד בביטוח רפואי מתאים הכולל הרחבה להטסה רפואית.
* יש לוודא עוד לפני היציאה כי הדרכון בתוקף לפחות לחצי שנה וכי ישנם לפחות 4 דפים ריקים בדרכון. מטיילים בעלי דרכונים זרים, מתבקשים לבדוק מול נציגות מדינתם אם יש צורך בוויזה.

* במסגרת חגיגות השלכת בחודשי הסתיו קיים עומס בבתי המלון ברחבי יפן בכלל, ובקיוטו בפרט. 

יתרון של דרכים על חברות אחרות

* תוכנית הטיול שלנו, ייחודית, מעמיקה ומעניינת – התוכנית נבנתה בעזרת צוות המדריכים המיומנים שלנו, ולאחר התייעצות עם אנשים שחייו ביפן ומכירים אותה היטב. התוכנית מקיפה וכוללת את כל הדברים שחשוב לראות כדי להכיר ולהבין (קצת) את יפן. לדעתנו זו תוכנית הטיול הטובה ביותר האפשרית.

* התוכנית שלנו כוללת אל כל הסיורים והאתרים – אנחנו מבטיחים לכם ימי טיול מלאים, כולל פעילויות בערבים, ללא זמן חופשי, אנו לשירותכם מהבוקר ועד הלילה.

* המלונות שלנו נבחרו בקפידהממוקמים בערים או בכפרים, כולם נקיים נעימים, מהטובים ביותר (ברוב המקרים) בכל מקום.

* הדרכה מרתקת – ההדרכה המקצועית, הקפדנית , המעניינת של מדריכי "דרכים" המנוסים יבטיחו לכם טיול בטוח, מהנה ומרגש.

ויזה ואישורי כניסה
ישראלים לא נדרשים בהצגת ויזת תיור בכניסה ליפן. כמו כן יש לוודא כי הדרכון בתוקף לפחות לחצי שנה מיום ההגעה המתוכנן לפחות ושישנם מספיק דפים פנויים בדרכון. האשרה הניתנת בד"כ היא לשלושה חודשים. מטיילים בעלי דרכונים זרים, מתבקשים לבדוק  מול נציגות מדינתם אם יש צורך בוויזה.

ביטוח
חובת כל נוסע לבטח עצמו בביטוח רפואי מתאים, כולל הרחבות המתאימות לתקופת הקורונה הכוללת כיסוי לימי בידוד מעבר למסגרת הטיול, להיטס ופינוי אווירי וכו'. יש להתייחס למחלות רקע ולהצהיר עליהן. מומלץ להפעיל את הביטוח בהתאם לתנאי הביטול בתוכנית הטיול, כדי להיות מכוסים במקרים של ביטול הטיול בתנאים המכוסים ע"י פוליסת הביטוח. כסוי ביטוחי למצלמות, טלפונים ניידים ולמחשבים הוא בנוסף ויש להצהיר עליהן.

בריאות וחיסונים
חובת כל נוסע ליידע את מארגני המסע ומוביליו על בעיה רפואי כל שהיא, אם יש כזו. במסע ביפן מושקע מאמץ רב ויש להבטיח ככל האפשר את הצלחתו. עלינו להכיר את אמצעי הזהירות למניעת הידבקות במחלות ואת הדרישות בנוגע לחיסונים. יש לגשת להתייעצות עם רופא מומחה למחלות גיאוגרפיות ורופא שיניים, לפחות 4 שבועות לפני הביקור המתוכנן ביפן.

מידע כללי
הטיול מתוכנן היטב לאור היכרותנו עם יפן, תושביה ומנהגיה ולאור הניסיון הרב שצברנו. עם זאת מתרחשות מעת לעת הפתעות ואף תקלות בלתי צפויות, בשל גורמים שלא תלויים בנו ואשר יש בהם כדי לגרום לשנויים בטיול או לפגיעה ברמת השירותים המובטחת. אנא, קבלו זאת ברוח טובה בהומור ובסבלנות וראו זאת כחלק בלתי נפרד מחוויות הטיול. אנו  מבחינתנו נעשה הכל שהטיול יהיה מוצלח.

תקציר אתרים וסיורים

לנוחיותכם, פרוט של הסיורים והאתרים הנבחרים בטיול. יש לקחת בחשבון כי יתכנו שינויים בסיורים, בהתאם ללוח הזמנים של הטיסות ושיקול המדריך בשטח.

הירושימה: רכבת ה"בולט", פארק ומוזיאון השלום, שייט באגם לאי מיאג'ימה, המקדש הצף- איטסוקושימה, גן שוקייאן

נארה: מקדש טודייג'י, פארק נארה – פארק האיילות

קיוטו: טירת השוגון ניג'ו, מקדש  קינקאקוג'י- פביליון הזהב, מקדש  ריואנג'י, שוק נישיקי, רובע גיון – רובע הגישות, טקס תה יפני

קנאזאווה: פארק קנרוקואן, רובע הסמוראים 

טקייאמה (האלפים היפנים): שוק הבוקר, מוזיאון המרכבות, שירקאווה-גו, ביקור בבית מקומי

נגאנו: עמק קיסו, חוות ווסאבי, גן טירת מצומוטו

ניקו: מקדש  טושוגו, אגם  צ'וזנג'י,מפלי קגון

טוקיו: רובע  הראג'וקו, רובע אואנו, מוזיאון אדו, רובע שיבויה, שוק הדגים, מקדש ברובע אסאקסה, רובע גינזה, רובע שינג'וקו

האקונה: הר פוג'י, שייט באגם, המוזיאון הפתוח, מוזיאון הקימונו, רחצה במעיינות מים חמים

רוצה להרשם לטיול " טיול מאורגן ביפן – ארץ השמש העולה, בצבעי השלכת":

חיפוש באתר

דילוג לתוכן